Stosik #2

Współpraca z FantasyBookiem przynosi pierwsze efekty, po za tym standardowa wizyta w bibliotece publicznej 🙂

Pozycje, od dołu:

1. Tytuł: „Miasto Kości”

Autor: Cassandra Clare

Wydawnictwo: MAG

Ode mnie: Szczerze powiedziawszy nie miałem jej na liście do wypożyczenia, ale w skutek licznych braków wybranych przeze mnie tytułów, pomyślałem, że warto sięgnąć po powieść pani Clare. Nie czytałem, nie oglądałem „Zmierzchu” ale trzymam się od niego z daleka, mam nadzieję że wypowiedź autorki tej sagi, znajdujący się na stronie tytułowej nie oznacza że to będzie książka typowo dla nastolatek.

2. Tytuł: „Gladiatorka”

Autor: Russell Whitfield

Wydawnictwo: Bullet Books

Ode mnie: Wygrana na portalu FantasyBook !! Jestem strasznie szczęśliwy, że wreszcie udało mi się coś wygrać i to tak atrakcyjnego!:)  W tym miejscu pozdrawiam całą ekipę FantasyBooka!

3. Tytuł: „Szaleństwo Aniołów” (egzemplarz recenzencki)

Autor: Kate Griffin

Wydawnictwo: MAG

Ode mnie: Ta niepozorna książka to prezent od wymienionego już portalu (tj. FantasyBook), za który równie gorąco dziękuję i obiecuję wznieść się na wyżyny swych możliwości recenzując ten tytuł.

4. Tytuł: „Prawda”

Autor: Terry Pratchett

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Ode mnie: Szczerze powiedziawszy w bibliotece polowałem na „Morta” i „Kosiarza”, ale lepsza „Prawda” niż nic 😉

5. Tytuł: „Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa”

Autor: C. S. Lewis

Wydawnictwo: Media Rodzina

Ode mnie:  Tak naprawdę to książka brata, już nie pamiętam gdzie ją dostał. Od jakiegoś czasu leżała zapomniana na półce, a w skutek ostatnich poszukiwań czegoś do czytania, przypadkiem się na nią natknąłem 🙂

Pozdrawiam 🙂

Kategorie:Stosiki, Wszystko Tagi: ,
  1. 8 stycznia 2011 o 05:47

    Fajny stosik:) Jestem strasznie ciekaw Gladiatorki:) Miasto kości… ja jakoś mam obawy przed tymi książkami, może niesłusznie… Czekam na opinie:)

  2. 8 stycznia 2011 o 09:55

    Cóż to za piękny widok dla moich oczu w ten paskudny i ponury poranek. Świetny stosik. Czekam niecierpliwie na recenzje wszystkich pozycji. Co prawda Narnię i Prawdę mam już za sobą, ale chętnie dowiem się jakie będą Twoje wrażenia 🙂

    I gratuluję nawiązania współpracy 🙂 Może i mnie się kiedyś uda 😉

  3. 8 stycznia 2011 o 14:30

    No no, fajny stosik, czekam na recenzje 🙂 I choinka jeszcze stoi 😉

  4. 8 stycznia 2011 o 19:17

    Ostatnio mam wielką ochotę przenieść się do Narnii i jeszcze raz przeczytać wszystkie książki 😉 na razie nie mam na to zbytnio czasu, ale coraz bardziej mnie ta perspektywa kusi.
    Ciekawa jestem bardzo „Gladiatorki”, czekam z niecierpliwością na recenzję 😉

  5. 8 stycznia 2011 o 22:27

    @pablo – Sam właśnie nie wiem czego oczekiwać od „Miasta Kości”, mam nadzieję że mimo wszelkich wątpliwości będzie to bardzo przyjemna lektura 🙂

    @enedtil – Jakoś od dawna zabierałem się za Pratchetta, ale dziwnym trafem zazwyczaj wychodziłem z biblioteki bez żadnej książki jego autorstwa. Powód – większość wypożyczona.
    Właśnie zauważyłem recenzję Twojego autorstwa na głównej stronie Fantasy Booka 🙂

    @Magda – No tak, kilka dni temu miała miejsce kolęda, w skutek czego choinka nadal stoi 🙂 Aż o niej zapomniałem.

    @arsenka – Ja tam zawsze uważałem Narnię za powieść bardziej dla młodszych, ale przecież książki nie mają granic wiekowych 🙂 Liczę na miłą lekturę.

  6. 9 stycznia 2011 o 11:59

    Chciałam spróbować swoich sił na tym portalu i zobaczyć, czy jakaś moja recenzja nadaje się do publikacji 😉

    A „Prawda’ to pierwsza pozycja tego autora, jaką będziesz czytał?

    • 9 stycznia 2011 o 13:51

      Wcześniej czytałem „Dysk”, który nie za bardzo mi podszedł. Słyszałem że ta pozycja znacznie różni się od „Świata dysku”, więc postanowiłem się przekonać 🙂
      Podsumowując, można uznać że „Prawda” jest moim pierwszym spotkaniem ze słynnym cyklem Pratchetta.

      • 9 stycznia 2011 o 16:07

        Hmm … to jako zaprawiony w bojach czytelnik Pratchetta powiem szczerze, że radziłabym Ci zacząć od jakiejś wcześniejszej pozycji 😉 Prawda ogólnie jest dobra, ale jest również napakowana różnymi niuansami, które umykają albo się ich nie rozumie bez odpowiedniej wiedzy. A tę wiedzę, można zdobyć tylko czytając wcześniejsze pozycje 😉 Mam nadzieję jednak, że książka Ci się spodoba i sięgniesz po kolejne pozycje Pratchetta 🙂 Jeśli tak, to służę pomocą przy wyborze 😀

      • 9 stycznia 2011 o 21:29

        Gdybym miał bardziej swobodny wybór to zapewne poszedłbym za Twoją radę i rozpoczął od innej pozycji, lecz w skutek „bibliotecznej walki” o kolejne powieści, ciężko dostać akurat tą, którą chce się przeczytać. Niby można zarezerwować, ale aż tak cierpliwy to nie jestem 🙂
        Jak tylko skończę „Prawdę” to zapewne zgłoszę się do ciebie po inne tytuły 🙂

  7. 10 stycznia 2011 o 10:46

    Rozumiem. Ja tak kocham Pratchetta, że kupuję wszystkie jego pozycje bez zastanowienia. Wiem, że pieniądze w tym wypadku, nie będą zmarnowane 😉 Tak jak napisałam wcześniej, służę w razie czego pomocą 😀

    • 10 stycznia 2011 o 19:30

      Nie zawaham się skorzystać z tej propozycji w przyszłości 🙂

  8. finkaa
    2 lutego 2011 o 13:17

    Super stosik, a najbardziej to chyba cieszyłabym się na „Lwa, czarownicę i starą szafę”. Widzę, że czytasz, z niecierpliwością czekam na recenzje.
    P.S. zapraszam do siebie i dodaję do obserwowanych 🙂

  9. finkaa
    2 lutego 2011 o 13:18

    No tak, ale o adresie zapomniałam: http://poduszkowietz.wordpress.com/ 🙂

    • 2 lutego 2011 o 20:21

      Gdyby nie jutrzejszy egzamin „Lew i wesoła kompania” byliby zrecenzowani, a tak…muszę odwlekać 🙂

      p.s. Dziękuję i również dodaję do odwiedzanych 🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

