Stosik #5

Nadszedł czas na prezentację kolejnego stosiku, zacznijmy od góry:

1. Tytuł: „Syreny z Tytana”

Autor: Kurt Vonnegut

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Ode mnie: Zachęcony recenzją Magdy nie mogłem się powstrzymać przed jej kupnem, tym bardziej że cena wynosiła zaledwie 9,90 zł (Matras).

2. Tytuł: „Las cieni”

Autor: Franck Thilliez

Wydawnictwo: Zielona Sowa

Ode mnie: Błądząc po Matrasie z Vonnegutem w ręku postanowiłem poszukać jakiegoś interesującego kryminału i tak oto wpadł mi w ręce „Las cieni” – jedyne 9,90 zł.

3. Tytuł: „Grabarz”

Autor: Peter Grandbois

Wydawnictwo: Muza

Ode mnie: Podobnie jak w przypadku „Syren…” zachęcony recenzją Magdy – Matras 4,90 zł

4. Tytuł: „Zmęczenie materiału”

Autor: Sean Williams

Wydawnictwo: Muza

Ode mnie: Zainteresował mnie szczególnie opis: Świat po wielkiej wojnie nuklearnej –  opowieść skupia się na kilku decydujących dniach z dziejów Kennedy Polis, niegdyś samowystarczalnej metropolii w Stanach Zjednoczonych, dziś dogorywającego reliktu dawnych czasów, całkowicie odizolowanego od zewnętrznego świata. Gdy w Kennedy pojawia się wysłannik Stanów ponownie Zjednoczonych, miastem wstrząsa fala zabójstw politycznych i kradzieży danych. Zagadkę ma rozwiązać detektyw Phil Roads z miejskiej policji, ale okazuje się, że jest ona tylko wierzchołkiem góry lodowej, a trudności mnożą się jedna za drugą. – Matras 4,90 zł

5. Tytuł: „Morderstwo pod cenzurą”

Autor: Marcin Wroński

Wydawnictwo: W.A.B.

Ode mnie: Wygrana na portalu FantasyBook z czego jestem niezwykle szczęśliwy 🙂 Po recenzjach Pabla oczekuję kilku godzin spędzonych nad niezłym, klimatycznym kryminałem.


6. Tytuł: „Kino Venus”

Autor: Marcin Wroński

Wydawnictwo: W.A.B.

Ode mnie: Jak wyżej – wygrana na portalu FantasyBook, drugi tom przygód komisarza Maciejewskiego.

7. Tytuł: „A na imię jej będzie Aniela”

Autor: Marcin Wroński

Wydawnictwo: W.A.B.

Ode mnie: Jak wyżej – wygrana na portalu FantasyBook, Zygmunt „Zyga” Maciejewski w trzeciej odsłonie 🙂

8. Tytuł: „Nocny Patrol”

Autor: Sergiej Łukjanienko

Wydawnictwo: Książka i Wiedza

Ode mnie: Po świetnym „Brudnopisie” i jego kontynuacji przyszła pora na rosyjskiego pisarza z trochę innej perspektywy. Od dawna poszukiwany przeze mnie pierwszy tom cyklu o patrolach wreszcie zagościł w mych skromnych progach 🙂

9. Tytuł: „Krawędź Żelaza: tom 1”

Autor: Miroslav Žamboch

Wydawnictwo: Fabryka Słów

Ode mnie: Tym razem spotkanie ze słynnym Koniaszem autorstwa Miroslava Zambocha. „Wylęgarnia” mnie trochę zawiodła, jednak dałem autorowi kolejną szansę, zobaczymy czy było warto.

Kategorie:Stosiki, Wszystko Tagi:
  1. 13 kwietnia 2011 o 04:37

    Ładne stosisko:D. Gratuluję zdobyczy i życzę owocnego czytania:).
    Pozdrawiam!!

  2. viv
    13 kwietnia 2011 o 05:47

    Gratuluję nabytków! Nic z tego zbioru nie czytałam, o niewielu pozycjach słyszałam – tym chętniej poczytam recenzje:)

  3. 13 kwietnia 2011 o 07:37

    Nareszcie czytasz „Nocny patrol” ! 🙂 Jestem bardzo ciekawa jak go odbierzesz 😉

  4. 13 kwietnia 2011 o 08:19

    Niezłe książki w Matrasie wyszperałeś. Wrońskiego chętnie bym przeczytała. A co do „Nocnego patrolu”, to wiesz, że jestem fanką, więc będę czekać na recenzję 🙂

  5. 13 kwietnia 2011 o 10:08

    Stosik pokaźny i jakie super ceny. Zastanawiam się czy ja nie umiem szukać, czy Ty masz innego Matrasa w swoim mieście. 🙂

  6. 13 kwietnia 2011 o 10:10

    W końcu „Nocny patrol”! Też jestem fanką i również będę czekać.
    Przez Twój stosik chyba zahaczę dziś o Matrasa…:)

  7. 13 kwietnia 2011 o 10:53

    No, no … tylko pozazdrościć takiego stosiku. Miłej lektury życzę i wypatruję recenzji 🙂

    A tak nieśmiało i z lekką obawą chcę się zapytać – a jak tam „Opowieści …” Wegnera?

    😉

  8. 13 kwietnia 2011 o 17:52

    Wow! Aż się z emocji zaczerwieniłam 😉 teraz będę obgryzać paznokcie i wyczekiwać na recenzje Grabarza i Syren 😉
    Widzę, że Łukjanienko Ci podpasował. Chyba ja też mu się za jakiś czas bliżej przyjrzę.

  9. 13 kwietnia 2011 o 19:45

    Kurczaki ale stosik!:)
    Ciekawy jestem, czy przypadnie Ci do gustu Wroński:) Ja stałem się jego wielkim fanem:) Teraz poluję na 3 część komisarza Maciejewskiego:)
    Vonneguta mam w planie sobie przybliżyć. Kiedyś coś czytałem, ale nie potrafię do końca zidentyfikować, co to dokładnie było:)
    No i ten Nocny Patrol… stoi na półce, więc jak coś, będę mógł wziąć się za niego od ręki:)

  10. 13 kwietnia 2011 o 21:20

    Imponujący zbiór. Matras ma świetne promocje i szpetne naklejki z ceną.

    Miłego czytania i weny do recenzowania. 🙂

  11. 13 kwietnia 2011 o 21:25

    @Kasandra – Dziękuję, dziękuję 🙂 Również liczę na kilkadziesiąt przyjemnie spędzonych godzin 🙂 Pozdrawiam

    @Viv – Coś w tym jest, zazwyczaj sięgałem po bardziej znane, sprawdzone pozycje, teraz przyszła kolej na doświadczanie niektórych książek na własnej skórze 😉

    @Arsenka – Dokładnie!:) Długo na niego polowałem, w chwili obecnej (bo wziąłem się za niego w pierwszej kolejności) jest dobrze 😉

    @Grendella – Sami fani „Nocnego Patrolu” 🙂 Liczę że wkrótce dołączę do Waszego grona.

    @Finkaa – Prawdę powiedziawszy nie mam Matrasa w moim mieście, najbliższy jest ponad 100 km dalej, ale będąc na studiach weekendami do niego zaglądam 😉 Jak to trafnie stwierdził Pablo: „Kto szuka, ten najczęściej coś znajduje…”, także nie poddawaj się i „przetrzep” całą księgarnię w poszukiwaniu przecen 😉

    @Milvanna – Ja tam zaglądnę w sobotę, a nuż coś wpadnie w ręce 😉 Kolejna fanka „Nocnego Patrolu” – sporo was 😉

    @Enedtil – Przyznam się bez bicia, że leżą na półce krzycząc by je wreszcie przeczytać. Niestety mam taką „wadę”, że pożyczywszy książki z biblioteki czytam je w pierwszej kolejności obawiając się wyznaczonego terminu oddania. Wszystko by było w porządku, gdybym podczas oddawania nie wziął czegoś nowego, ale po prostu nie potrafię się powstrzymać – choć, muszę przyznać, ostatnio zabrałem ze sobą jedynie dwa tytuły, jest poprawa 🙂 Podsumowując, „Nocny Patrol” -> „Krawędź żelaza” -> „Opowieści…”, taką oto kolejność mam w planach 😉

    @Magda – Łukjanienko jest warty poznania i basta!:) Co do „Grabarza” i „Syren”, nie mogłem przejść obok nich obojętnie przeczytawszy Twoją recenzję i widząc tak ogromną przecenę 😉

    @Pablo – Za Maciejewskiego się wzięła moja siostra, ale stwierdziła, że to nie dla niej – wbrew pozorom to bardzo pozytywny aspekt, gdyż nasze gusta różnią się o 180 stopni 😉 Zapomniałem napomknąć że „Syreny” są świetnie wydane, ten czarno-biały, skromny brzeg jest niesamowity!:)

    @Agna – Całe szczęście że te paskudne naklejki schodzą z książek bez najmniejszych ubytków 🙂

  12. 14 kwietnia 2011 o 06:09

    Maks, ja nie jestem fanką. Ja wielbię serię całym sercem, duszą, wszystkimi kończynami i odczuwam wewnętrzną nakłaniania innych do czytania Łukjanienki:) Grendella przeczytała książkę dzięki mnie, o ile dobrze pamiętam:)

  13. 15 kwietnia 2011 o 17:52

    Uff … po prostu wiedziałam, że ją zacząłeś w trakcie czekania na autobus i już myślałam, że tak Ci się nie spodobała, że nawet jej nie skończyłeś 😉

  14. 16 kwietnia 2011 o 11:09

    Jaki miły blog, że też wcześniej tu nie trafiłam.;) Hm… Ze stosiku słyszałam jedynie o „Syrenach z Tytana” i o „Nocnym Patrolu”. Ten drugi nawet czytałam i mnie zachwycił, więc czekam na Twoją opinię. Na resztę opinii też czekam, a nuż coś dla mnie się tam znajdzie.:)

  15. 18 kwietnia 2011 o 18:57

    Świetny stos. Mam nadzieję, że „Nocny patrol” Ci się spodoba. Ja byłam zauroczona. Ciekawa jestem Wrońskiego, bo też czytałam u Pabla dobre opinie. No to – miłej lektury.

  16. 19 kwietnia 2011 o 21:10

    @Milvanna – Prawdę powiedziawszy nie dziwię Ci się, byłem zachwycony „Brudnopisem”, a teraz widzę, że dopiero „Nocny Patrol” pokazuje cały kunszt tego pisarza 😉

    @Enedtil – Nigdy w życiu, po prostu jakoś mimowolnie posiadane tytułu odkładam na później 😉

    @Moreni – Witam na blogu 😉 Kolejna osoba która zachwala „Nocny Patrol”, niewiele mi zostało do końca książki i przyznam, że w pełni was rozumiem!:)

    @Beatrix – Dziękuję 😉 Co do Wrońskiego, to rzeczywiście po pochlebnych recenzjach u Pabla mam niemałą ochotę na ten klimatyczny kryminał, jednakże, jak wspomniałem, kolejka obowiązuje 😉

  17. Deluzja
    26 kwietnia 2011 o 12:20

    Lubię stosiki. 🙂

  18. 29 kwietnia 2011 o 07:39

    Hej, hej. Odwołuję to co pisałam o Matrasie, bo wczoraj kupiłam w nim trzy książki, każda po 4.95 🙂 Genialne!

  19. 3 Maj 2011 o 12:39

    @Deluzja – a kto nie lubi?:)

    @Finkaa – no widzisz 😉

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

