Strona główna > Wszystko > Brak weny twórczej

Brak weny twórczej

W tym miejscu chciałbym przeprosić czytelników (kurczę jak to brzmi 🙂 ) za moją ostatnią niedyspozycję. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się nadrobić wszystkie zaległości.

Pozdrawiam

Maks

Kategorie:Wszystko
  1. 3 Maj 2011 o 12:45

    Maks, nic się nie martw:). Mnie też co jakiś czas nachodzi brak ochoty na czytanie i opisywanie książek. W poprzednim roku był taki miesiąc, w którym nie przeczytałam ani jednej książki. Cóż… To przejściowe i nie masz za co przepraszać:)
    Trzymaj się dzielnie. Wena powróci:D

  2. 3 Maj 2011 o 12:51

    I tak zrobiłeś kawał niezłej roboty ostatnio, więc odpocznij 🙂 wiosenne przesilenie dopada każdego, ja w marcu miałam kryzys, teraz już jest lepiej 🙂

  3. 3 Maj 2011 o 12:59

    Mój kryzys też się przedłuża – nie jesteś sam! Trzymaj się. 🙂

  4. 3 Maj 2011 o 14:32

    Niedyspozycja! Też coś :D… żartuję, Maks czekamy na Ciebie! My – Twoi wierni czytelnicy 😉

  5. 3 Maj 2011 o 17:33

    Nie ma sprawy. Liczę, że niedługo pojawi się jakiś Twój tekst o jakiejś super książce 🙂

  6. viv
    3 Maj 2011 o 19:42

    Maks, wiosna i te sprawy – pojawiają się alternatywne zajęcia, a czasem i obowiązki. Daj sobie czas, zbierz siły – i wracaj:)

  7. 4 Maj 2011 o 09:00

    Nie tylko Ty tak masz 😉 Zbieraj wenę i wracaj kiedy znajdziesz ochotę. Nic na siłę, bo nie o to chodzi w tym naszym pisaniu 😉

  8. 5 Maj 2011 o 19:20

    Ja również trzymam kciuki za szybki powrót do formy. Choć z drugiej strony nie ma się czym przejmować. Nikt nas nie goni, skończyły się czasy obowiązkowych lektur szkolnych 🙂

  9. 9 Maj 2011 o 06:52

    Dzięki Maks :))))) !
    + czekam na Twoją recenzję Murakamiego 🙂 A moje kolejne dotyczące jego książek postaram się dodać w maju, tylko najpierw przeczytam coś ^^

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

